Follow Us

recent/hot-posts

   Youtube 4000 saat nasıl tamamlanıcak ? Ben deniyorum kasıyorum hatta kendi videomu izliyorum gene de artış göstermiyor mu diyorsun. Şimdi...

Youtube 4000 Saat Nasıl Yapılır ? Youtube Saat Kasma

 youtube 4000 saat geçme yöntemi


 Youtube 4000 saat nasıl tamamlanıcak ? Ben deniyorum kasıyorum hatta kendi videomu izliyorum gene de artış göstermiyor mu diyorsun. Şimdi sizlerle beraber youtube kanalımız için saat nasıl kasılır onu göstericem.

Biliyorsunuz ki artık youtube'de para kazanmak için 1000 abone ve 4000 saat tamamlamamız gerek. Belki 1000 abone yapabilirsiniz. Fakat 4000 saat gerçekten zor ve zaman harcamamız gereken birşey.

Bu yüzden sizlere bir sistemden bahsedeceğim. Bu sistem ile kendinize saat kasabileceksiniz.

Öncelikle size vereceğim siteye google ile giriş yapıcaksınız. Giriş yaptıktan sonra bizim puanımız 0 olucak. Bu puanlar ile kendi kanalımızdaki videolara izlenme kasıcağız. Fakat diğer sitelerin aksine bunda istediğimiz saniye kadar izletebiliyoruz. Site üzerinde Program indir menüsünden programı indirceksiniz. 

youtube izlenme yüksetlme


Bu programı arka planda sürekli açık tutun. Program otomatik olarak size puan kasacaktır. Hiçbirşey yapmanıza gerek yok. Program açık kaldığı sürece size puan kasar. Bu puanlar ile de saat kasıcaksınız ben kendim de kullanıyorum. Şuan 3 gün oldu ve 300 saat kastım. Biraz zaman sarf etmemiz gerekicek. Günlük olarak ödül kısmı var sitede. Ödül kazan kısmından onları da toplayabilirsiniz.

Eğer birçok bilgisayarda programı çalıştırırsanız çok fazla kredi kasar ve çok fazla saat kasabilirsiniz. Saat kasmak oldukca emek isteyen birşey. O yüzden 4000 saat yapma 5 dk içinde vb bot sitelerine inanmayın ve bilgilerinizi vermeyin.

Bir diğer puan kasma taktiği ise referans ile. Kendi referansınıza bir üye getirirseniz sizlere 7500 kredi veriyor. Ne kadar üye getirirseniz okadar puanınız artar. Bu sayede hızla saat kasabilirsiniz.

Eğer hiç uğraşacak zamanınız yoksa para ile puan satın alma işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Fakat para verirseniz emek olmaz bence biraz uğraşın ve sonuçları gözlemleyin.

Sitelerim kısmından kendi videolarınızı ekleyin. Bir adet video felan eklemeyin. En uzun videolarınızı 5-10 tanesini seçip koyun.

Kredi kasın ve krediniz her izlendiğinde düşecektir. O yüzden sürekli olarak puan kasmayı ihmal etmeyin.

Herhangi bir sorununuz olursa iletişim kısmıda var orda.

0 Comments: